اعطای وام قرض الحسنه به ۴۰۰ فرد کم بضاعت در مرکز نیکوکاری «آیت الله شب زنده دار» جهرم

شعبان پور گفت: تا کنون بالغ بر ۴۰۰ نفر از اعضای جامعه هدف جهت اعطای وام قرض‌الحسنه به مرکز نیکوکاری «آیت الله حسین شب زنده دار» مراجعه و از خدمات این مرکز بهره مند شده اند.

«محمدجواد شعبان پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های مرکز نیکوکاری «آیت الله حسین شب زنده دار» گفت: اقدامات این مرکز در خدمات دهی به نیازمندان به ویژه جذب خیران طی مدت کوتاه افتتاح آن شایان توجه بوده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم با اشاره به عملکرد و فعالیت های صورت گرفته این مرکز نیکوکاری از محل دریافت کمک های مردمی خیرین، زکات و نذورات، عنوان کرد: در این مرکز نیکوکاری در زمینه تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی و پرداخت هزینه های درمان  خدمات انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر  400 نفر از اعضای جامعه هدف جهت وام قرض‌الحسنه اعطا شده است، عنوان کرد: توزیع لوازم التحریر بین 200 نفر از دانش آموزان خانواده های نیازمند از دیگر فعالیت های این مرکز بوده است.

 

شعبان پور با اشاره به تهیه و توزیع جهیزیه عروس و وسایل ضروری منزل جهت نیازمندان، خاطرنشان کرد: ذبح گوسفند و پخت نذری و توزیع آن بین جامعه هدف در مناسبت های مختلف، صورت پذیرفته است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم  در پایان اظهار کرد: همچنین خرید و توزیع مواد غذایی و اقلام خوراکی و توزیع آن بین نیازمندان از دیگر اقدامات این مرکز نیکوکاری بوده است.

کد خبر 1135851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha