تلاش خیرین مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان کامیاران گفت: ساخت مدرسه توسط خیرین از اقدامات ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز است و تلاش آنها در امر مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، الماسی فرماندار شهرستان کامیاران در مراسم کلنگ احداث سالن چند منظوره زنده یاد مهندس میلاد رادمنش در این شهرستان اظهار کرد: با مشارکت خیرین مدرسه ساز کامیاران، سالن چند منظور زنده یاد مهندس میلاد رادمنش در هنرستان خوارزمی این شهرستان احداث می‌شود.

 

وی با قدردانی از خیرین و با اشاره به اقدامات اخیر خداپسندانه خیرین در شهرستان، عزم و اراده آنان در اقدامات خیرخواهانه را قابل تقدیر دانست و یاد و خاطره زنده یاد مرحوم مهندس میلاد رادمنش را گرامی داشت.

 

فرماندار کامیاران توسعه فضاهای آموزشی را مستلزم همراهی و مشارکت خیرین با دستگاه‌های دولتی خواند و اعلام کرد: بدون مشارکت خیرین امکان توسعه فضاهای آموزشی نیست.

 

علی اکبر ابراهیمی مدیر آموزش و پرورش کامیاران نیز در این مراسم باگرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «میلاد رادمنش» فرزند خیر گرامی «منوچهر رادمنش» و همچنین با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت خیرین در توسعه و تجهیز و مناسب سازی فضاهای آموزشی با همکاری کلیه دستگا‌ههای دولتی شهرستان، افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی شهرستان و تعداد مدارس تخریبی، امر مدرسه سازی شتاب بیشتری گرفته و امیدواریم شاهد ساخت فضاهای آموزشی بیشتری در شهرستان باشیم.

 

وی مدرسه سازی را یک امر خداپسندانه دانست و از عموم مردم و مسئولین خواست در مدرسه سازی که باقیات‌الصالحات محسوب می‌شود مشارکت فعال و بیش از پیش داشته باشند.

 

مدیر آموزش و پرورش کامیاران همچنین با اشاره به مشخصات پروژه گفت: این سالن چند منظوره جنب هنرستان خوارزمی شهرستان و در زمینی به مساحت بالغ بر ۳۱۴ متر مربع ساخته می‌شود.

 

ابراهیمی اضافه کرد: زمین پروژه مذکور توسط خیرین حاج احمد محمدی و خانواده زمانی تامین شده است و ساخت این پروژه نیز به صورت مشارکتی با همکاری اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد که مبلغ ۷ میلیارد ریال آن توسط خیر گرامی «منوچهر رادمنش» تامین و ما بقی از محل اعتبارات نوسازی هزینه می‌شود.

کد خبر 1135860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha