برپایی مسابقه کتابخوانی مرد میدان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع)

حسین زاده با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: مسابقه کتابخوانی مرد میدان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا می شود.

« مرتضی حسین زاده» در جریان ویژه برنامه های کتاب و کتابخوانی با محوریت کانون مسجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مسابقه کتابخوانی مرد میدان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا می شود. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج افزود: این دوره از مسابقه کتابخوانی ویژه تمامی گروه های سنی با هدف تبیین ارزش های دینی و ایمانی است.

 

وی اظهار کرد: کتاب کارگرهای فقیر نوشته محمود پوروهاب ویژه گروه سنی کلاس اول و دوم ابتدایی، کتاب داستان هایی از زندگی امام هادی(ع) ویژه کلاس سوم و چهارم، کتاب دزدان گنج نوشته محمد حمزه زاده ویژه کلاس پنجم و ششم از جمله کتاب هایی است که در قالب این طرح برگزار می شود.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: کتاب رفیق مثل رسول نوشته شهلا پناهی متوسطه دوم و کتاب دلتنگ نباش نوشته زینب مولای از دیگر کتابهای این دوره از مسابقه کتابخوانی است.

 

گفتنی است، این آیین روز جمعه ۲۲ بهمن در کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج واقع در دهقان ویلا برگزار می شود و علاقمندان نیز برای تهیه کتاب به فروشگاه لوازم التحریر محمد روبه روی مسجد مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1135891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha