مصوبات بیستمین جلسه علنی شورای شهر تشریح شد

حاجی بگلو به تشریح مصوبات بیستمین جلسه علنی شورای شهر پرداخت و گفت: در ابتدای این نشست، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» امروز(۱۹ دی) در پایان بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد و در جمع خبرنگاران به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: در ابتدای این نشست، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدای گرانقدر در دستورکار قرار گرفت.

 

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: با رای امروز اعضای شورای شهر مشهد، معبر فرعی ولیعصر ۵/۱ با حفظ شماره به نام شهید «علی گنج‌بخش مرندیز»، معبر فرعی شهید یگانگی ۴ واقع در خیابان شهید فرامرز عباسی ۲۵ با حفظ شماره به نام شهید احمد فریدی نامگذاری خواهد شد.

 

وی ادامه دادم همچنین معبر فرعی شهید فرامرز عباسی ۳۶ با حفظ شماره به نام شهید «سید مرتضی سادات»، معبر فرعی شهید کشمیری ۴۴ واقع در محدوده منفصل قرقی با حفظ شماره به نام شهید «سید اکبر موسوی» و معبر فرعی اندیشه ۹۳ با حفظ شماره به نام شهید حافظ حاجی‌زاده نامگذاری می‌شود.

 

حاجی بگلو افزود: در ادامه جلسه نیز نظریه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون شهرسازی و معماری با موضوع «اصلاح و به‌روزرسانی محدوده و میانگین ارزش به‌روز املاک بلوک‌های همگن» مطرح شد که با تصمیم اعضای شورا از دستورکار خارج تا برای بررسی بیشتر در کمیسیون‌های تخصصی مطرح شود.

 

سخنگوی شورای شهر مشهد با بیان اینکه «پروژه مشارکتی مجتمع مسکونی و تجاری سوسن» دیگر موضوعی بود که در بیستمین جلسه علنی شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: براساس تصمیم امروز اعضای شورا، به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود که در راستای ضرورت احیا بافت ناکارآمد حرعاملی و نگاه حمایتی در خصوص بافت مذکور، نسبت به برگزاری فراخوان جذب و شناسایی سرمایه گذار جهت واگذاری پروژه مشارکتی سوسن واقع در محور حرعاملی اقدام نماید

کد خبر 1135920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha