روابط عمومی، مشاور امین مدیر و کارکنان دستگاه است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروزه روابط عمومی چشم و گوش سیستم و مشاوری امین  برای مدیر و کارکنان دستگاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند،، «احمد محبی» امروز  (۱۹ دی) در جلسه معارفه مدیر روابط عمومی استانداری خاطرنشان کرد: امروزه در عصر ارتباطات، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش مشخص می شود زیرا منظور از دهکده جهانی آن است که ارتباطات از هر سوی دنیا خیلی سریع برقرار شده و اخبار و اطلاعات مخابره گردند.

 

وی تأکید کرد: در چنین شرایطی نقش، اهمیت و جایگاه روابط عمومی به عنوان دستگاهی که این ارتباط و بستر را فراهم می نماید، بسیار  مهم و اساسی است.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با اشاره به تغییر نگاهی که در روابط عمومی رخ داده، اظهار داشت: امروزه دستگاه ها و سیستم ها به این نتیجه رسیده اند که قوی ترین، مسلط ترین و مطلع ترین افراد را در مسند روابط عمومی  بکار گیرند.

 

محبی، کار در روابط عمومی را سهل و ممتنع خواند و تصریح کرد: از یک سو با ایجاد بسترهای ارتباطی می توان به آسانی اخبار و اطلاعات را در اختیار کاربران قرار داد و از طرف دیگر با توجه به  رقابت های گسترده ای که وجود دارد، کار سخت شده است.

 

وی با تأکید بر این که در دادن اطلاعات به روابط عمومی ها نباید هیچ گونه امساکی داشته باشیم، متذکر شد: اگر روابط عمومی در کارش موفق باشد، می تواند باعث موفقیت سیستم یا دستگاه  شود. 

 

به گفته وی؛ نگاه مدیریت جدید در وزارت کشور به حوزه روابط عمومی، ویژه و دارای اهمیت است.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت های روابط عمومی استانداری در سال گذشته، گفت: نگاه رسانه ها به استانداری، حاکمیتی است و روابط عمومی این مجموعه، مرجع تلقی می شود لذا روابط عمومی استانداری باید  در تولید اخبار همچون همیشه پیشتاز باشد.

 

محبی با بیان این که چنانچه شخصی که در صدر دستگاه روابط عمومی قرار می گیرد، با رسانه ها و نیز  همکاران داخل مجموعه در تعامل باشد، موفقیت سیستم را به همراه دارد، افزود:  با توجه به ارتباط خوب و تنگاتنگ آقای مقامی با رسانه ها، موفقیت روابط عمومی در دوره جدید قابل پیش بینی است.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی نیز در این جلسه گفت: به دستور استاندار در انعکاس اخبار و خدمات باید از بزرگنمایی بپرهیزیم و خدمات دولت در حد استاندارد اطلاع رسانی شود.

 

«محمود مقامی» افزود: بنا به تأکید مقام عالی دولت در استان، در انعکاس اخبار نباید شخص محور باشیم زیرا این خدمات دولت است که باید دیده شده و منعکس گردند، لذا این نکته فصل الخطاب ما در مجموعه روابط عمومی خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: ما بر اساس ظرفیت های موجود و هم افزایی و مشورت با همکاران  روابط عمومی برنامه ها را براساس افق سه ماهه و شش ماهه ارائه خواهیم نمود.


شایان ذکر است؛ در این جلسه که با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برگزار شد، از زحمات مرسل مالکی تقدیر شد و محمود مقامی به عنوان مشاور استاندار و مدیر جدید روابط عمومی استانداری معرفی شد. 

 

در این جلسه حکم انتصاب محمدرضا براتی مسئول خبرگزاری فارس نیز به عنوان مشاور رسانه ای استاندار تقدیم شد.

کد خبر 1135932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha