حجاب عامل افزایش امنیت و آرامش در بین خانواده ها است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در حاشیه برگزاری همایش گوهر های فاطمی نیروی هوایی ارتش ضمن تقدیر از خانواده های شهدا، ایثارگران و بانوان حجاب برتر گفـت: حجاب موجب افزایش امنیت و احساس آرامش در بین خانواده ها می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاجا؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در حاشیه برگزاری همایش گوهر های فاطمی نیروی هوایی ارتش ضمن تقدیر از خانواده های شهدا، ایثارگران و بانوان حجاب برتر گفـت: حجاب موجب افزایش  امنیت و احساس آرامش در بین خانواده ها می شود.

 

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی طی سخنانی اظهار کرد: حجاب یکی از توصیه های دین مبین اسلام است که بارها به آن تاکید شده است لذا حجاب پرده ای است محافظ در برابر تمایلات نفسانی که همواره موجب استحکام بنیان خانواده ها و بروز حس امنیت در جامعه می شود.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مسئله عفاف و حجاب گفت: حجاب هیچ گاه محدودیت نبوده است بلکه حصنی است قابل احترام و مقدس که از ائمه برای ما به یادگار مانده است لذا باتوجه به اهمیت حفظ این سلاح قدرتمند باید در موضوع حجاب و عفاف به مرحله ای برسیم که مدنظر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی ) باشد.

 

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه حجاب موجب افزایش ارتقا رزم در بین کارکنان و یگان و ایجاد امنیت و احساس آرامش در بین خانواده ها می شود تصریح کرد: با دارا بودن این سلاح قدرتمند هیچ دشمنی نمی تواند از مرز اراده و حیا بگذرد و به بنیان خانواده ها آسیب برساند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از خانواده های شهدا، ایثارگران و بانوان حجاب برتر گفت: شما خانواده های شهدا و ایثارگران افتخار ایران زمین و چراغ راهی تابنده برای ما می باشید که همواره با تحمل سختی ها و دشواری های بسیار در دوری از همسران ، پدران و فرزندان شهیدتان هیچ گاه خم به ابرو نیاورده و شکر گذار و قدر دان خداوند بوده اید و ما نیز به همین جهت در همه حال خود را مدیون  شهدا می دانیم و باورمان بر این است که آرامش کشورمان مرهون خون پاک این جوانمردان و آزاده مردان خدایی است.

کد خبر 1135959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha