تبیین فرهنگ ایثار مهم ترین رسالت کمیته خادمان شهداست

شهبازی با اشاره به اینکه بالغ بر یک هزار نفر عضو کمیته خادمان شهدا لرستان هستند، پگفت: تبیین فرهنگ ایثار مهم ترین رسالت کمیته خادمان شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سهیل شهبازی« امروز(19دی) در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد، اظهار داشت: یکهزارو ۶۷ نفر عضو کمیته خادمان شهدا در این استان هستند.

 

وی با بیان اینکه کمیته خادمان شهدا برای خدمت به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی تلاش می کند، افزود: مهم ترین رسالت این کمیته تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و راه شهیدات است.

 

مسوول کمیته خادمان شهدا در لرستان خاطرنشان کرد:: خادمان شهدا از اقشار مختلف مردم انتخاب می شوند و با حضور در یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور خدمت می کنند.



وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا اردوهای راهیان نور تعطیل بود و فعالیت های راهیان نور در فضای مجازی و نرم افزارهای شاد و روبیکا انجام شد.

شهبازی افزود: برای اولین بار در لرستان امسال اعزام به مناطق عملیاتی جنوب با خودروهای شخصی و خانوادگی نیز انجام می شود که خانواده ها برای کسب اطلاعات بیشتر باید به کمیته های راهیان نور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ها مراجعه کنند.

 

مسوول کمیته خادمان شهدا در لرستان گفت اظهار کرد: همچنین برای اولین بار در لرستان خادمان شهدا برای فعالیت در اردوهای راهیان نور از اتباع خارجی استفاده می شود.

کد خبر 1135970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha