ترویج فرهنگی فاطمی در کانون های مساجد ضروری است

عیوضی گفت: فرهنگ فاطمی در جامعه می‌تواند بسیاری از آسیب‌های را حل کند و ترویج و گسترش این فرهنگ در بین جوانان کانون های مساجد ضروری است.

محمد کاظم عیوضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان کانون های مسجد در راستای ترویج فرهنگ و آموزه های دینی برنامه های مختلفی را کانون مساجد برگزار کردند.
 
 
مدیرکانون ریحانه النبی(ص) کرمانشاه بابیان اینکه ما هرچه داریم به یمن وجود حضرت زهرا (س) و فرهنگ فاطمی است، افزود: حضرت زهرا(س) تندیس عفت و معرفت، مظهر استقامت و شجاعت و مصداق اعلای طهارت و یار و یاور رسالت و ولایت بود که استمرار و جاودانگی امامت و ولایت از دامن این بانوی بزرگوار به وجود آمده است.
 
 
وی خاطر نشان کرد: امروز در لفظ می‌گوییم فاطمه زهرا (س) الگوی ما است؛ ولی در عمل کمتر به سیره این بزرگوار توجه می‌کنیم، باید اول فرهنگ فاطمی را بفهمیم؛ بعد به سیره پیامبر گرامی اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و امامان معصوم (ع) عمل کنیم.
 
 
عیوضی تصریح کرد: ارزش خون شهدا در راستاي حفظ کيان مملکت است و در اين راستا از خانواده شهدا تقدير و از قاريان مطرح جهت برگزاري قرائت قرآن کريم در مسجد دعوت شده است .
 
 
مدیر کانون ریحانه النبی(ص) کرمانشاه گفت: بمناسبت دهه دوه فاطمیه و دومین سالروز شهادت سردار دلها مراسم سوگواری و عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
کد خبر 1135977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha