خطبه‌های نماز جمعه به سمت حرکت در مسیر پیشبرد نظام به روز شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خطبه‌های نماز چمعه باید با موضوع شناسی و حرکت در مسیر پیشبرد نظام و رفع دغدغه‌های مردم به روز شود.

به گزارش خبرگزای شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش پرچمداران بصیرت ویژه ائمه جمعه استان اظهار کرد: ارائه خطبه‌های نماز جمعه باید به روز شود و با موضوع شناسی، حرکت در مسیر پیشبرد نظام و رفع دغدغه‌های مردم پیش برود.

 

وی بیان کرد: برخی از خطبه‌های نماز جمعه و طرح برخی اظهارات نه موضوع روز است و نه جزیی از دغدغه مردم بنابراین ارائه خطبه‌ها نیازمند به روز شدن است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت داشتن بصیرت افزود: دوراندیشی، موضوع شناسی، انصاف و فداکاری از شاخصه‌های بصیرت است که باید در جامعه تبیین شوند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: اگر در سال 88 فتنه‌گران آرای ملت را می‌پذیرفتند، امروز شاهد برخی مشکلات نبودیم، آنان در حالی به آرای انتخابات اعتراض کردند که خود مجری انتخاب بودند و دشمن از این موضوع سوء استفاده کرد.

 

وی یادآور شد: کشور برای رفع مشکلات نیازمند وحدت و انسجام است و قطعا طرح برخی اظهارات تفرقه‌افکنانه، باطل و بی‌ربط جایز نیست چراکه موجب ایجاد شکاف و تفرقه خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه همه ما باید نگاهمان به لسان رهبر معظم انقلاب باشد، اضافه کرد: متاسفانه برخی‌ها تنها اظهارات تفرقه‌افکنانه مطرح می‌کنند و این همه اقدامات و ایجاد زیرساخت‌ها در کردستان را نمی‌بینند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی احداث هزاران مسجد با میلیاردها تومان هزینه، احداث دانشگاه، بیمارستان و این همه پروژه‌های عمرانی در کردستان را حاصل تلاش شبانه‌روزی و دلسوزی‌های مسئولان نظام دانست و اعلام کرد: نگاه دولت به این استان مثبت است و سفر اخیر وزیر نیرو به کردستان برای رفع مشکل آب شرب بیانگر عدم نگاه تبعیضی دولت به کردستان است.

 

وی گفت: علما فرق بین خدمت و عدم خدمت را برای مردم تبیین کنند، انتظار می‌رود در کنار انتقادات و طرح مشکلات، خدمات انجام‌شده نظام‌ در کردستان نیز منصفانه بیان شود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: علمای این استان در عین سادگی و با مناعت طبع و حقوق پایین زندگی کرده و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند پس شیعه و سنی در این استان سال‌های سال است که در کنار هم با وحدت و برادری زندگی می‌کنند و ایران اسلامی الگوی کامل وحدت به شمار می‌رود.

کد خبر 1135983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha