نمایش «نقاب» مقام دوم جشنواره تئاتر «گوهرهای فاطمی» را کسب کرد

میرزایی گفت: نمایش «نقاب» که به آسیب شناسی حجاب در جامعه و مراتب صحیح امر به معروف و نهی از منکر می پردازد، مقام دوم جشنواره تئاتر «گوهرهای فاطمی» را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهرام میرزایی»، امروز (یکشنبه 19 دی) در جمع خبرنگاران گفت: نمایش «نقاب» موفق به کسب عنوان دوم جشنواره تئاتر «گوهرهای فاطمی» شد.

نویسنده و کارگردان نمایش «نقاب» افزود: نمایش «نقاب» به زندگی خلبان شهید «ابوالفضل مهدیار» می پردازد و دارای طرح جسورانه ای است.

وی اضافه کرد: زیرلایه های این نمایش به آسیب شناسی حجاب در جامعه و مراتب صحیح امر به معروف و نهی از منکر می پردازد.

میرزایی عنوان کرد: هنرمند در تصویرگری زندگی شهدا نباید دچار لغزش شود و یا با خون شهید به نفع یا ضرر جریانی مسامحه یا معامله کند.

وی ادامه داد: گروه نمایش مردمی «مهنا» تاکنون با تولید آثار شهدا سعی در رضای حق داشته و صرفا با هدف جشنواره و جایزه تئاتر این آثار را تولید نکند.

میرزایی تاکید کرد: نمایش «نقاب» در جشنواره «گوهرهای فاطمی» که در تهران برگزار شد در بخش‌های اصلی نویسندگی،  کارگردانی،  بازیگری و طراحی نور،  موسیقی و صحنه مقام دوم را کسب کرده است و به مرحله کل ارتش نیز راه یافته و با دیگر آثار نمایشی کل ارتش رقابت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: جشنواره «گوهرهای فاطمی» در ۱۱ بخش با محوریت نقش حجاب و عفاف در جامعه و بررسی فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر هر ساله تا رده نیروهای مسلح کشور برگزار می شود که تئاتر نیز یکی از بخش‌های اصلی این جشنواره است.

کد خبر 1136014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha