۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه صنایع چوب شهرستان دهلران سرمایه گذاری می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به ظرفیت‌های زراعت چوب در این شهرستان، کارخانه صنایع چوب با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در شهرستان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «لطیف صادقی» در دیدار با رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال کشور و مدیرکل منابع طبعی استان ایلام اظهار کرد: باید توجه به‌ توسعه زراعت چوب در شهرستان دهلران سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد کارخانه صنایع چوب بین 200تا 600میلیارد تومان در شهرستان اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری کرده است.

 

وی افزود:باتوجه به شرایط آب هوایی شهرستان دهلران سرمایه گذاری در حوزه تولید چوب و جنگل کاری از اولویت های است که در دستور کار ما قرار دارد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: یکی از شرایط که برای سرمایه گذار لحاظ شده بحث استفاده از نیروهای بومی منطقه است و امیداوریم با سرمایه گذاری که در این حوزه شکل می گیرد هم شرایط آب هوای منطقه تغییر کند و هم صنعت چوب در منطقه رونق بگیرد.

 

صادقی گفت: شهرستان دهلران ظرفیت های مناسبی درحوزه منابع طبیعی و آبخیزداری دارد و در سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و بیابان زدایی، آبخیزداری انجام گرفته است.

 

معاون استاندار ایلام به اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران اشاره  و خاطرنشان کرد:در بحث توسعه ظرفیت نهالستان دهلران از ۳۵۰ اصله در سال به ۱میلیون ۲۰۰ هزار اصله، جنگل کاری، بیان زایی اقدامات بی نظیر ی است که اتفاق افتاده است.

 

کد خبر 1136023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha