بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان تبیین شود 

حجت الاسلام گرزین گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشور مدبرانه جمهوری اسلامی است که برای همه اقشار به خصوص دانش آموزان و دانشجویان باید به طور دقیق تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» عصر امروز (یکشنبه ١٩ دی) در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به میزبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: محتوای هوشمندانه و عالمانه بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم وضع موجود و ریل‌گذاری برای آینده ایران است که دولت ها باید از آن به عنوان سند راهبردی جامع برای پیشرفت کشور استفاده کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نقطه قوت این بیانیه را امیدآفرینی و روحیه امیدبخشی برای جامعه در مسیر رسیدن به قله های موفقیت دانست و افزود: این موضوع محوری از سوی دنیای معاصر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به خوبی خوانده و تحلیل شود تا از یک سند بالادستی به موضوع مورد مطالعه همیشگی نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت تبدیل شود.

 

حجت الاسلام گرزین گفت: شخصیت رهبر معظم انقلاب به عنوان صادرکننده این بیانیه برای دنیا خاص بوده و اندیشمندان، عالمان و سیاستمداران دنیا عمق تاثیرگذاری ایشان را درک می کنند.

 

کد خبر 1136027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha