راه اندازی سامانه شاد دستاورد ارزشمندی برای آموزش و پرورش است

خدابنده گفت:راه اندازی سامانه شاد توفیق و دستاوردی ارزشمند برای آموزش و پرورش کشور بوده است، در این ایام محتواهای الکترونیکی با کیفیت و مطلوبی در حوزه های آموزشی و پرورشی توسط همکاران ما تولید و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» در اجلاس معاونین پرورشی استان با بیان اینکه همکاران ما از نخستین روزهای تعطیلی مدارس به سبب شیوع ویروس کرونا زحمات مضاعفی را در راستای جلوگیری از وقفه و استمرار فرایندهای آموزشی و تربیتی دانش آموزان متحمل شدند که شایان تقدیر است، اظهار داشت: راه اندازی سامانه شاد توفیق و دستاوردی ارزشمند برای آموزش و پرورش کشور بوده است، در این ایام محتواهای الکترونیکی با کیفیت و مطلوبی در حوزه های آموزشی و پرورشی توسط همکاران ما تولید و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه در این ایام دوره های آموزشی متعددی به منظور توانمندسازی همکاران در حوزه آموزش های مجازی برگزار و سواد رسانه ای و دیجیتال دانش آموزان و معلمین ارتقا یافته است، تصریح کرد: آموزش های مجازی بخشی از عقب افتادگی آموزشی دانش آموزان را پوشش داد، لیکن در حوزه های پرورشی و تربیتی علی رغم فعالیت‌های شایسته و قابل تقدیر انجام شده نیاز به برنامه ریزی، نظارت و فعالیت بیشتری داریم.

 

خدابنده اظهارداشت: دانش آموزان و همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال های اخیر دستاوردها و افتخارات متعددی را در حوزه‌های پرورشی و فرهنگی کسب نموده اند.

 

وی افزود: ۱۰ درصد سهمیه آموزش و پرورش کشور با جذب سه هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون استخدامی پیش رو به استان خراسان رضوی اختصاص یافته است، در آزمون استخدامی پیش رو سهمیه مناسبی برای جذب نیروهای مشاوره، مراقب سلامت و مربی بهداشت در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان‌رضوی همواره مبدع و طراح بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های ملی به ویژه در حوزه های پرورشی و فرهنگی بوده است، همچنین بسیاری از پروژه های ملی برای نخستین بار به صورت پایلوت در خراسان رضوی اجرایی شده اند.

کد خبر 1136062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha