هیچ ممنوعیتی در برگزاری مراسم های فرهنگی و هنری  وجود ندارد

حبیبی گفت: در خصوص برگزاری مراسم های فرهنگی و هنری چون مدیریت هوشمند داریم، هیچ ممنوعیتی نداریم و چون سلامت شهروندان مهم است باید رعایت ضوابط تعیین شده مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه ستاد کرونا استان بیان کرد: رنگ بندی استان قزوین آبی است اما باید از این وضعیت صیانت کنیم تا وارد پیک جدید نشویم.

 

جانشین ستاد پیشگیر و مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: شرایط ما ناپایدار است بنابراین همچنان باید پروتکل ها رعایت شود چون شدت ابتلای سویه امیکرون بسیار بالاست و ما هم نگران سویه جدید هستیم و لازم است نسبت به فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و رعایت نکات بهداشتی بی تفاوت نباشیم.

 

وی عنوان کرد: بیشترین نگرانی ما عادی انگاری است که در میان مردم و جلسات دولتی دیده می شود بنابراین هشدار می دهیم تا زمانی که ریشه ویروس نابود نشده نباید عادی انگاری شود.

 

حبیبی تأکید کرد: مهمترین و اثرگذارترین راه مهار ویروس کرونا فقط واکسیناسیون است و باید همه توان خود را به کار گیریم تا سه نوبت واکسیناسیون در استان به خوبی انجام شود.

 

وی تصریح کرد: امروز ضمن تامین انواع واکسن ایرانی و خارجی و پیش بینی مکان های متعدد برای تزریق دیگر هیچ بهانه ای برای تزریق نشدن واکسن نداریم بنابراین از مردم استان درخواست می کنیم برای زدن واکسن اقدام کنند.

 

جانشین ستاد پیشگیر و مقابله با کرونا استان قزوین اضافه کرد: از رسانه ها انتظار داریم برای اطلاع رسانی و تبلیغ اهمیت واکسن زدن اقدام کنند زیرا اگر سویه جدید رایج شود دیگر واکسن زدن هم درمان آن نیست.

 

وی اعلام کرد: برای واکسیناسیون اتباع بیگانه هم باید اقدام شود و با توجه به شرایط آبی استان در حال حاضر به جز موارد خاص نیازی به دور کاری در ادارات نیست.

 

حبیبی در خصوص اختصاص سالن ورزشی شرکت گاز برای زمان های اضطراری گفت: این سالن در شرایط کنونی نیازی نیست اما برای مواقع اضطراری می تواند به صورت احتیاطی در آمادگی لازم باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در خصوص برگزاری مراسم های فرهنگی و هنری چون مدیریت هوشمند داریم، هیچ ممنوعیتی نداریم و شاید دریافت مجوز از دستگاه های دیگر نیازی نباشد اما چون سلامت شهروندان مهم است رعایت ضوابط تعیین شده مورد توجه قرار گیرد.

 

جانشین ستاد پیشگیر و مقابله با کرونا استان قزوین خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد کرونا در شهرستانها شد و اظهارداشت: بازرسی از ادارات از مصوبات ستاد کروناست و اگر مدیری از ورود مأموران بازرسی ممانعت کند برخورد خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: فروشگاه ها واصناف در اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا همکاری مطلوبی نکرده اند که انتظار داریم در این زمینه مشارکت بیشتری صوت گیرد.

 

کد خبر 1136082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha