سیزدهمین محفل انس با قرآن کریم در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: سیزدهمین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مسجد آمنه خاتون قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید رضا موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: برگزاری سلسله محافل انس با قرآن کریم از آبان ماه در قزوین آغاز شده که خداوند متعال توفیق داده و تاکنون 12 محفل انس با قرآن کریم در قزوین برگزار شده است.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: سیزدهمین محفل انس با قران کریم سه شنبه 21 دی ماه همراه با اقامه نماز  مغرب و عشاء در مسجد آمنه خاتون (س) واقع در خیابان ملک آباد برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: سخنران این محفل قرآنی آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین هستند و « سید جواد حسینی» قاری بین المللی، «سجاد حاجی» قاری ممتاز کشوری و «محمدباقر حق شناس» حافظ قرآن کریم در این برنامه تلاوت قرآن خواهند داشت.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: در برگزاری سیزدهمین محفل انس با قرآن کریم مرکز رسیدگی به امور مساجد، مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، شورای اسلامی و شهرداری قزوین و مسجد آمنه خاتون  مشارکت دارند.

کد خبر 1136094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha