مردم استان کرمانشاه مرزبانان بزرگ کشور هستند

وحیدی، گفت: مردم استان کرمانشاه مرزبانان بزرگ کشور هستند و در این استان راهبردی و مهم اتکای بزرگی محسوب می‌شوند.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،  احمد وحیدی امروز دوشنبه در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: وظیفه اصلی و اولویت ما خدمت به مردم است و در این راستا رییس‌جمهور توجه ویژه‌ای به استان کرمانشاه بخصوص در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری دارند و امیدواریم با راهکار و رویدادهای جدید این مشکلات و موانع را رفع کنیم. 

 

وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم در دولت جدید معضل بیکاری که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه مورد تأکید جدی قرار گرفت، به نتایج مطلوبی برسد، افزود: رهبر انقلاب موضوع کنترل آب‌های سطحی و سیراب کردن زمین‌های پایین‌دست را در همین راستا مورد توجه قرار دادند.

 

وی خاطر نشان کرد:  بازوند استاندار سابق کرمانشاه به‌ویژه در دوران زلزله و بعد از آن زحمات زیادی را برای استان کشیدند و امیدواریم که در دوران جدید نیز بتوانیم کارها و خدمات بهتر و مهم‌تری به مردم ارائه کنیم.

 

وحیدی تاکید کرد: امیدواریم استاندار جدید هم منشا خیر برای این استان بوده و گام های موثری در رفع معضلات و مشکلات آن بردارد و مورد رضایت مردم واقع شود.

 

*کرمانشاه مستحق خدمات بسیاری است

 

در ادامه آیت الله مصطفی علما  گفت:  کرمانشاه مستحق خدمت بسیار است و باید شبانه روز برای رفع مشکلات این استان تلاش شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود:  استان کرمانشاه هشت سال در خط مقدم جبهه بوده و صدمات بسیاری متحمل شده و می طلبد تلاش شبانه روزی بیشتری برای آن صورت گیرد تا مردم کمتر دچار مشکلات روحی شوند.

 

وی با اشاره به حضور تعدد قومیت ها در استان خاطر نشان کرد:  قومیت های بسیاری در کرمانشاه زندگی می کنند و باید برای خدمت به همه آنها تلاش شود تا خدای نکرده مشکلاتی به وجود نیاید.

 

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به اینکه حرف اول و آخر امام (ره) خدمت به مردم بود باید مسئولان این سخنان را  سرلوحه کار های خود قرار دهند تا ادامه دهنده راه امام (ره) باشند. 

 

 
 

کد خبر 1136124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha