نقد و جشن امضای چهار کتاب  «انصاری نژاد» در «پاتوق کتاب» شیراز

آثار «محمدحسین انصاری نژاد» به همراه شعر خوانی شاعران و با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از اهالی فرهنگ در «پاتوق کتاب» به نقد و بررسی گذاشته شد و همچنین آئین رونمایی و جشن امضای آثار وی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آثار «محمدحسین انصاری نژاد» به همراه شعر خوانی شاعران و با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و جمعی از شعرا، ادبا و اهالی فرهنگ در «پاتوق کتاب» به نقد و بررسی گذاشته شد.

همچنین آئین رونمایی و جشن امضای آثار وی به همراه شعر خوانی شاعران در «پاتوق کتاب» با حضور «غلامرضا کافی» و «محمد مرادی» اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز، برگزار شد.

در این مراسم و محفل ادبی، اهالی کتاب به نقد و بررسی آثار «محمدحسین انصاری نژاد» پرداختند و کتاب های «سواحل بی تاب، پنجره های تماشا، وزش های شگفت و باغتاج» مورد تحلیل و گفتمان قرار گرفت.

این برنامه توسط، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، انجمن قلم ایران، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سازمان بسیج هنرمندان اجرا گردید.

خاطر نشان می شود، «پاتوق کتاب» شیراز در خیابان  صورتگر، نبش کوچه هشت تا ساعت 17 و 30 دقیقه روز گذشته با حضور اهالی فرهنگ و ادب و «حمیدرضا قانعی»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میزبان این آئین رونمایی و جشن امضا بود.

کد خبر 1136150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha