حوزه علمیه خواهران ظرفیتی در جهت توسعه فرهنگ دینی است

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران ظرفیتی در جهت توسعه فرهنگ دینی است، گفت: از این ظرفیت باید در جهت توسعه اسلامی و مقابله با دشمنان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور»، در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران لرستان، با اشاره به بررسی مشکلات حوزه علمیه لرستان، اظهارداشت: اقدامات لازم برای رفع این مشکلات و تقویت زیرساخت ها انجام می شود.

 

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران کشور به رسالت تبلیغی حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: حوزه‌های علمیه خواهران باید با برنامه ریزی در عرصه تبلیغ و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه مقاومت و توسعه فرهنگ دینی هزینه دارد، بیان کرد: دشمنان امروز اشتباهات خود را در زمینه خانواده و آسیب‌های اجتماعی به ما غالب می‌زنند و باید توجه داشت که توسعه اسلامی با توسعه غربی تفاوت دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان اینکه حوزه‌ علمیه خواهران امید جامعه بانوان هستند، گفت: باید از ظرفیت ها در توسعه اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان استفاده شود.

 

وی ادامه داد: تبیین توسعه اسلامی باید بر اساس فرهنگ اسلام ناب صورت گیرد و اگر بنا باشد توسعه اسلامی گسترش پیدا کند، باید برنامه‌ها با محوریت خانواده شکل گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور  اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران برای تبیین و تشریح پیام‌های خانواده اسلامی در جامعه و جهان تأسیس شده است و از این ظرفیت باید در جهت تقویت فرهنگ دینی جامعه و تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان استفاده شود.

 

کد خبر 1136160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha