همایش سربازان حاج قاسم در ملایر برگزار می‌شود

حجت الاسلام نجفی گفت: همایش سربازان حاج قاسم با حضور جوانان ملایری ۲۰ دی ماه در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:همایش سربازان حاج قاسمبرای نخستین بار  20 امروز دوشنبه  دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع ملایربرگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: این همایش  با حضور جوانان ملایری برگزار و سخنران این مراسم یکی از فرماندهانجبهه مقاومت اسلامی وو با مداحی یکی از مداحان برجسته شهرستان  برگزار می‎شود.

وی تجلیل از مدافعان حرم ملایر را از برنامه های این همایش د ملایر برشمرد و تصریح کرد: این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایربرگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به برگزاری پر شور برنامه های دهه بصرت و ایام فاطمیه در ملایر تصریح کرد: بیشتر برنامه های امسال مردمی بود و هیات مذهبی، موکب ها، ادارات و نهادهای فرهنگی برای برگزاری برنامه های بسیار خوب پای کار بودند.

 

 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین به  اعزام یکصد نفر از مبلغان دینی  به مناطق مختلف شهرستان در ایام فاطمیه و دهه بصیرت اشاره کرد و گفت: در 200 نقطه شهرستان نیز برنامه های  ایام فاطمیه و مراسم  دومین سالگرد سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

 وی به به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و اجتماع فاطمیمون در روز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر ملایر  اشاره کرد و گفت: ، اجتماع دختران و بانون فاطمی ،همایش گفتمان خانواده و جمعیت آوری ، نشست های بصیرتی، برنامه های ختم قرآن و ادعیه به صورت مجازی و توزیع برگه های ختم قرآن در بین اقشار  مختلف مردم و... از برنامه های انجام شده اداره تبلیبغات ایسلامی ملایر در دهه بصیرت و ایام فاطمیه بوده است.

.

کد خبر 1136186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha