توزیع  یکصد بسته گوشت توسط کانون حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر

سعادت گفت:در هفته گذشته با کمک خیرین و اعضای کانون حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر تعداد یکصد بسته گوشت تهیه و در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

«افسر سعادت »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر با بیان اینکه این کانون حدود یکصد نفر عضو دارد گفت: بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت تا کنون برنامه های مختلفی را برای اعضا داشته افزود:اعضای کانون فعالیتهای مختلفی از جمله کمک در ساخت حسینیه  تعمیرات مدارس ، برگزاری کارگاه های مختلف و.. را داشته و در این امور مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری جیجان رود هیچ گاه تعطیل نبوده و فعالیتهای آن در قالب برنامه های مختلف به صورت مستمر ادامه دارد افزود: در ایام کرونا تا کنون نیز برنامه های مختلفی از سوی کانون در راستای خدمت رسانی به مردم روستا انجام شده است.

سعادت با اشاره به اینکه در هفته گذشته همزمان با دهه بصیرت و ایام فاطمیه یک برنامه ویژه را در این کانون داشتیم گفت: در این زمینه با نذر قلک مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان جمع آوری شد که در این راستا  بسته های غذایی و معنوی تهیه و بین همه خانواده های شرکت کننده در این مراسم توزیع شد.

وی با بیان اینکه مراسم در واقع از نذورات مردمی بود افزود: این مراسم یکی از بی نظیرترین مراسم ها در شهرستان بود.

سعادت همچنین از توزیع کمکهای موردی از سوی  اعضای  کانون در بین خانواده های نیازمند در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: همچنین مبلغ  7 میلیون تومان هزینه خرید و ذبح گوسفند در هفته گذشته با کمک خیرین و اعضای کانون  انجام شد که بعد از ذبح  تعداد یکصد بسته گوشت تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد

وی یادآور شد: همچنین برنامه های عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیممانی و ختم قران و صلوات نیز از سوی اعضای کانون در این ایام انجام شد.

کد خبر 1136189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha