مازندران میزبان چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح»

سردار ملکی از برگزاری چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز (۲۰دی)در جلسه استانی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» که در فرمانداری نوشهر برگزار شد،اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت گروه‌های موزیک نیروهای مسلح و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» وژه یگان های موزیک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهرستان نوشهر استان مازندران قدمگاه ۲۱هزار شهید شمال کشور خبر داد و افزود: این جشنواره سه دوره قبل در تهران برگزار شد و مازندران اولین استانی که میزبانی کشوری این جشنواره را عهده دار شده است.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره ۱۹ بهمن ماه سال جاری مصادف با روز نیروی هوایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار خواهد شد، گفت: در این جشنواره از چهار گروه‌ برتر موزیک نیروهای مسلح در سراسر کشور تقدیر به عمل می‌آید.

 

سردار ملکی درخصوص انتخاب نوشهر برای میزبانی این جشنواره، بیان کرد: دانشگاه علوم دریایی نوشهر قدمگاه مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) است و از گروه‌ موزیک قوی برخوردار است که در سه دوره متوالی شاهد درخشش این گروه در جشنواره بودیم و این امتیازات باعث شد نوشهر برای میزبانی انتخاب شود.

کد خبر 1136290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha