گفتمان سازی با هدف ایجاد شبکه منسجم هوشمند ویژه بانوان یک راهبرد فرهنگی است

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه بانوان با توجه به فرمایش امامین انقلاب گفت: طراحی یک شبکه منسجم هوشمند که بانوان را در عرصه های مختلف راهبری کند امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام مهدی ولایی برحق» در جریان نشست یاران نهضت مردمی پیشرفت بانوان استان البرز که دوشنبه ۲۰ دی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد گفت: گفتمان سازی در قالب شبکه منسجم هوشمند  بانوان با هدف راهبری فرهنگی  این قشر موثر ، ضروری است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: طراحی یک شبکه منسجم هوشمند که بانوان را در عرصه های مختلف راهبری کند امری ضروری است. 

 

وی با اشاره به فرمایشات امامین انقلاب در رابطه با نقش بانوان در عرصه پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیان کرد: هیئت ها ، مساجد ، پایگاههای بسیج  از ظرفیت  بی نظیر مردمی  هستند که توان انسجام آحاد مردم را دارا می‌باشند.

 

حجت الاسلام ولایی برحق با طرح این پرسش که چه  نهاد یا ارگانی نظام مند، هوشمند، و  تشکیلاتی در حوزه بانوان فعالیت می کند؟ بیان کرد: متأسفانه خیلی پراکنده، بدون نظام و تشکیلات در حوزه بانوان فعالیت می شود. 

 


ولایی برحق توضیح داد: در سطح استان البرز ۴ هزار هیئت داریم، نزدیک به هزار مسجد، ۴۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی و موسسه  و ۶ هزار مبلغ و مبلغه ، که همه نشان از ظرفیت های بالقوه بالای فرهنگی استان هستند.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به اینکه راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی به  راهبری نرم و در عین حال فعال   تبدیل شده اعلام کرد: در جریان کرونا شاهد حضور مردم در هیئت ها به صورت منسجم، منظم و با رعایت قوانین بهداشتی در عین حال فعال در خدمت رسانی  بودیم که خود نشان از ظرفیت های متفاوت مجموعه های مردمی در بحرانهای اجتماعی و ضروری جامعه است.

کد خبر 1136302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha