هوای نو یک پدیده اجتماعی است/سازمان تبلیغات حامی و پشتیبان هوای نو

حجت الاسلام قمی گفت: مهرواره هوای نو یک اتفاق و رویداد ذهنیت ساز در عرصه مهم حیات اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری نشست مشترک گروه های داوری بخش های مختلف مهرواره هوای نو امروز دوشنبه 20 دیماه، حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به حضور اساتید برجسته در هییت ارزیابی و داوری این مهرواره گفت: حضور این همه انسان شریف و فرهیخته در یک جا را به فال نیک می گیریم.مهرواره هوای نو یک پدیده اجتماعی و نهاد اجتماعی مردم پایه است لذا امیدواریم این شجره طبیه برای سالیان متمادی استمرار و امتداد داشته باشد.


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره جایگاه این سازمان در برگزاری مهرواره هوای نو تصریح کرد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری مهرواره هوای نو صرفا حمایتی و پشتیبانی است.

وی افزود: مهرواره هوای نو یک اتفاق و رویداد ذهنیت ساز در عرصه مهم حیات اجتماعی است.بر همین اساس اگر پدیده هییت جدی گرفته شود گره های بزرگی باز و مسایل مهم مردمی حل و فصل می شود. متاسفانه امروز به قدر ظرفیت بالای هییت برای پیشبرد اهداف جامعه استفاده نشد.اگر پدیده مهرواره هوای نو درست پیش برود، یک اثر ویژه در شاخص گذاری نهادهای اجتماعی خواهد گذاشت.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه اساتید و فریختگان در عرصه داوری هییت تصریح کرد: مشتاقانه زحمات دوستان و داوران عزیز را پیگیری میکنم و پا به پای آنها پیش، پشتیبان و حامی  آنها هستم.مهرواره هوای نو فتح باب خیرات و برکات فراوانی است و ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در ناحیه پشتیبانی و حمایت از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

 

شایان ذکر است؛ مهرواره «هوای نو» پس از پایان مرحله ثبت نام، اکنون به مرحله داوری و انتخاب برگزیدگان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل مهرواره رسیده است. معرفی برگزیدگان «هوای نو» عیار این مهرواره را مشخص خواهد کرد و از آنجا که امسال، اولین سال برگزاری این مهرواره است، مسیری برای سال‎های آینده این رویداد ملی خواهد بود.

به همین منظور دبیرخانه این مهرواره  طی نشستی که با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره نشستی را ترتیب داد تا ضمن اعطای احکام به داوران با تبیین دوباره اهداف مهرواره و هم اندیشی با داوران در جهت هرچه بهتر انجام شدن فرایند داوری و تثبیت آن اقدام کرده و بعد از آن نتایج این همفکری را در قالب آیین‌نامه داوران مهرواره «هوای نو» به‌عنوان یک تجربه ثبت کند.

نشست مشترک گروه‌های داوری بخش‌های مختلف مهرواره «هوای نو»، دوشنبه 20 دی‌ماه، ساعت 14 در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) واقع در خیابان بهارستان، کوچه صیرفی‌پور برگزار می‌شود.

کد خبر 1136341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha