۶۵۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد خوزستان ارائه شد

هاشمی فرد از ارائه ۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت به ارزش ۵۸ میلیارد تومان جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند خوزستانی در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

«جمشید هاشمی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تشریح عملکرد ۹ ماهه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: در این مدت ۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۵۸ میلیارد تومان به مددجویان و خانواده‌های نیازمند خوزستانی پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان خوزستان افزود: ۱۳ میلیارد تومان در قالب یک هزار و ۳۱۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان و نیازمندان استان از منابع امداد ولایت و هم افزایی بانک مهر پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن، اشتغال و خودکفایی، حمایتی و کارگشایی از جمله خدمات این صندوق به محرومان جامعه است اضافه کرد: اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه راهگشای بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت است که با یاری نیکوکاران خواهیم توانست بیش از پیش به نیازمندان کمک کنیم.

 

هاشمی فرد با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق عنوان کرد: تمام مبالغ سپرده شده به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 1136388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha