ماموریت بسیج در حوزه نظارت بر بازار بسیار مهم است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: ماموریت بسیج در حوزه نظارت بر بازار بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست بازرسان کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان پیشوا با حضور تاجیک‌نوری فرماندار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و مسئولان امر برگزار شد.

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه گفت: نقش فعال بسیج اصناف در کمیته اقدام مشترک، فلسفه غریبه‌ای نیست چرا که بنیان بسیج نیز از ابتدا بر همین موضوع نهاده شده تا در عرصه‌های مورد نیاز کشور به عنوان یک نیروی فراملی ورود کند.

وی افزود: این نهاد تا به امروز نقش خود را در عرصه‌های مختلف جنگ، سازندگی علم و‌ دانش، سلامت و..‌. به خوبی ایفا کرده است، ورود بسیج اصناف در بحث تنظیم بازار نافی مسئولیت دیگر‌ دستگاه‌ها نیست بلکه به عنوان یک موتور پیشران و نیروی مضاعف، در کنار سایر دستگاه‌هاست.

تاجیک نوری با اشاره به خدمات بسیج در حوزه های مختلف بیان داشت: ماموریت بسیج در کمیته اقدام مشترک، ماموریتی بسیار مهم است چرا که با معیشت و سفره مردم سر و کار دارد، بسیج، نماد اقتدار، سلامت و دین‌مداری است و بازرسان بسیج اصناف دقت لازم را داشته باشند تا ضمن حفظ این اصول، آبروی کسبه در ارزیابی‌ها و‌ نظارت‌ها مخدوش نشود.

فرماندار پیشوا در پایان گفت: اعضای این کمیته، قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه را با هم بازخوانی، گلوگاه‌ها را شناسایی و با کمک مردم شبکه اطلاعاتی خود را گسترش دهند و به سمت تشکیل تیم‌های تخصصی در حوزه نظارت بر بازار حرکت نمایند.

کد خبر 1136422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha