برگزاری محفل اُنس با قرآن کریم در  شهرستان فیروزکوه

محفل اُنس با قرآن کریم در شهرستان فیروزکوه، با حضور قاریان ممتاز کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محفل اُنس با قرآن کریم در شهرستان فیروزکوه، با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعضی مسئولین دیگر و 
مردم متدین شهرستان فیروزکوه، و با حضور استاد حاج مصطفی یادگاری قاری برجسته کشوری و بین المللی جهان اسلام و قاریان برجسته شهرستان، در مسجد جامع فیروزکوه برگزار شد.
حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه، در محفل اُنس با قرآن کریم در شهرستان، گفت:کسانی که دغدغه تربیت فرزند دارند، فرزند خود را با قرآن مانوس کنند، امام صادق (ع) فرمودند: اگر جوان مومنی قرآن تلاوت کند، قرآن با گوشت و خون او آمیخته میشود، این مانند حجاب و حفاظی در روز قیامت میشود.
وی افزود: این محافل اُنس با قرآن کریم که برگزار می گردد، برای آن است که جرقه‌ای ایجاد شود تا ما با قرآن مانوس شویم، اگر اهل قرآن شویم، می‌بینیم که خیرات و برکات افزایش می‌یابد.
حجت الاسلام حیدری ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: هرچه میتوانید قرآن بخوانید، قرآن، نور و هدایت و شفاء است؛ قرآن کلام خدا است و به دل‌ها صیقل می‌دهد؛ و برکت و رحمت الهی بر خانه ما نازل می‌شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم، هدایای برندگان مسابقه قرآنی ویژه دهه بصیرت اهدا گردید، و از تعدادی شرکت کنندگان در این محفل، با اهدای جوایز به قید قرعه تقدیر شد.

کد خبر 1136434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha