حق تبعیت از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرماندار جدید شهرستان بویراحمد، گفت: شما باید با همه گروه ها تعامل داشته باشید و از هیچ گروه و جریان سیاسی حق تبعیت ندارید، اما از توان و تلاش آنها کمک بگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۲۱ دیماه) در آئین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان بویراحمد، گفت: ما حکومتی بر دو محور مردم یعنی مردم و مشروعیت را داریم، مردم انتخاب می کنند و این موضوع نشانه مقبولیت و رکن مردم سالاری است و مردم باید بپذیرند تا کار انجام شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در توضیح این مطلب، افزود: یعنی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، مجلس خبرگان با رای مردم و مقبولیت آنها (مردم) انتخاب می شوند، از جهتی دیگر حکومت از آن خدا و انبیاء الهی بوده و تفاوت حکومت ما با دیگر حکومت ها جایگاه خدا و انبیا الهی است.
 

احمدزاده با بیان اینکه استنباط امام (ره) این بود که کسی از علمای شیعه به عنوان ولی فقیه و جانشین امام معصوم انتخاب شود، گفت: با انتخاب ریاست جمهوری حکم وی را رهبر به عنوان حکم الهی امضا می کند، بنابراین دو رکن مقبولیت به دست مردم و مشروعیت وجود دارد.
 

وی افزود: مردم مطالبه دارند که رئیس جمهور خواسته های آنها را دنبال و در راستای آن خواسته ها کشور را اداره کنند که این موضوع در سطح دولت و سطوح دیگر اعمال می شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه جا به جایی ها به معانی نبود شایستگی ها نیست، اما دولت مستقر در راستای اهداف مردم افراد همسو را انتخاب می کنند، یادآور شد: در دولت سیزدهم عدالت، معیشت، عمران و آبادی، استقلال کشور، عدم نگاه به خارج، قدرت مردم تکیه دارد ‌و تغییرات در راستا صورت می گیرد.
 

وی با تشکر از تلاش های احمدی، فرماندار سابق شهرستان بویراحمد، گفت: مهدوی در سپاه پاسداران در بسیج کار جهادی و ساخت و ساز داشته و فردی است که با تفکر جهادی با جوانان و نوجوانان کار و جهاد داشته است.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد: ما خدمت صادقانه و مجاهادانه سپاه را در اوایل انقلاب دیدیم و بنده معتقدم در شهرستان بویراحمد پروژه هایی مانند سد تنگ سرخ، سد سقاوه، مبلمان شهری، گاز مختار باید پیشرفت کند که برادر مهدوی در قرارگاه خاتم الانبیا سابقه داشته و توان عمل دارد و از بین گزینه های مختلف ویژگی وی می تواند باعث خدمت شود .
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرماندار جدید شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه آقای مهدوی از این لحظه شما وابسته به هیچ قوم و قبیله، گروه و جناحی نیستید و باید به هر قوم، نژاد و مذهبی خدمت کنیدف گفت: باید همسو با دولت باشید و منت دار هیچ فردی نیستید، بلکه منت دار دولت اسلامی هستید، استاندار شما را برای حکومت اسلامی انتخاب کرده و منت دار کسی نیستید و برای خدمت به یک طایفه انتخاب نکردم‌.
 

وی با اشاره به اینکه وقتی خدمت شما صادقانه خواهد بود که به همه مردم خدمت کنید، گفت: شما باید با همه گروه ها تعامل داشته باشید و از هیچ گروه و جریان سیاسی حق تبعیت ندارید، اما از توان و تلاش آنها کمک بگیرید.

کد خبر 1136624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha