سربازان جنگ نرم در فضای مجازی آتش به اختیار عمل کنند

به گفته افشارچی، سربازان جنگ نرم و شناختی باید در فضای مجازی نقطه زن بوده و آتش به اختیار عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان، تولید محتوا را یکی از دغدغه‌های خود خواند و بر ضرورت تلاش بیشتر رسانه ها در این زمینه تاکید کرد.

 

محسن افشارچی ادامه داد: یکی از الزامات همراهی با نظام استکباری، الزامات فرهنگی با عنوان غفلت است، با این عنوان که نباید به بی‌عدالتی‌های در جهان حساس باشند.

 

وی با بیان اینکه همراهی نظام حاکم با کشورهای استکباری یکی دیگر از الزامات است، گفت:  کشورهایی همچون نظام اسلامی که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند در منظومه نظام استکباری قرار نمی‌گیرند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نظام سلطه تلاش می‌کند نظام را با جنگ سخت یا بدنه مردمی مورد هدف قرار داده و از نظر فرهنگی مورد تهاجم قرار دهند، گفت: جنگ دشمن امروز با نظام اسلامی جنگ شناختی است و در جنگ شناختی دشمن با ابزارهای مختلف به ویژه حوزه رسانه وارد عمل می‌شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برای جنگ سیستمی باید به اکوسیستم دفاعی مجهز باشیم که ابزار آن جنگ شناختی است، گفت: سربازان جنگ نرم و شناختی باید در فضای مجازی نقطه زن بوده و آتش به اختیار عمل کنیم.

 

افشارچی گفت: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که در برابر استکبار ایستاده و خون می‌دهد از اینرو باید خود را برای مقابله با دشمنان تقویت کرد.

 

به گفته وی، برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره ابوذر موجب تقویت و تشویق برای حضور در جنگ شناختی است که باید این حوزه تقویت شود.

 

مسئول انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: در چند سال گذشته حمایتی از اصحاب رسانه نشده و در بخش‌های آموزشی، معیشتی، نظارتی حمایتی از رسانه‌های استان انجام نمی‌شود.

 

رضا رحیم‌پور ادامه داد: رسانه‌های استان رها شده‌اند اگرچه انجمن صنفی خبرنگاران در  زمینه معیشت ورود کرده تا بخشی از مشکلات را حل کند.

 

وی با اشاره به فعالیت ۸۱ رسانه در استان زنجان، گفت: یارانه پرداخت شده به رسانه‌های زنجان چنگی به دل نمی‌زد و گاهی به زیر ۳ میلیون تومان می‌رسد.

 

این مسئول برضرورت حل مشکلات بیمه‌ای اصحاب رسانه استان تاکید کرد و گفت: در دولت گذشته قول‌هایی داده شد اما هنوز عمل نشده است.

 

وی از تشکیل اتاق فکر رسانه استان برای تولید محتوا خبرداد و گفت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 1136626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha