محرومیت زدایی و مردم یاری از رویکردهای مهم سپاه پاسداران است

سردار حزنی با اشاره به اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی، گفت: محرومیت زدایی و مردم یاری از رویکردهای مهم سپاه پاسداران است.

سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امروز در سفر به استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،اظهار داشت: امنیت پایدار ماموریت مهم و اساسی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است، افزود: سپاه در کنار این ماموریت مهم بحث محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری را در راس برنامه های خود قرار داده است.

 

وی افزود: در مناطق محروم و صعب العبور کشور سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یاری رسان مردم است و در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم تلاش می کند.

 

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در سراسر کشور طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه انقلاب اسلامی اجرایی می شود

 

وی اظهار داشت:  به حمد الله در سال های اخیر در راستای محرومیت زدایی، توسط مردم عزیز ایران و نهادهای انقلابی وهمه کسانی که دلشان برای محرومیت و عقب ماندگی هایی که در سطح کشور هست، می تپد اقدامات خوبی انجام شده است.

 

سردار حزنی اظهارکرد: از موفقیت‌های سپاه پاسداران را می‌توان با مردم بودن و در کنار مردم خدمت کردن دانست.

 

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در‌ محرومیت زدایی در سطح کشور سه نوع فعالیت کوچک و زود بازده، متوسط و بزرگ داریم، گفت: ماموریت ما کمک به کاهش فقر و رشد اقتصادی مردم مستضعف در مناطق محروم است؛ همچنین کمک به دولت برای حل مشکلات مربوط به محرومیت، ارتقاء امنیت غذایی، ایجاد اشتغال و ... از دیگر اهداف ما است.

 

کد خبر 1136640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha