مسکن، اشتغال و مدرسه سازی از اولویت های محرومیت زدایی در لرستان است

سردار حزنی با اشاره به اینکه مدرسه سازی، اشتغال و مسکن از مهم ترین برنامه های سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی در لرستان است، گفت: سه هزار جهیزیه به نوعروسان محروم لرستانی اهداء می شود.

سردار «سید ضیاءالدین حزنی» امروز در سفر به استان لرستان و در جلسه با مدیران و کارشناسان کمیته امداد استان لرستان، اظهار داشت: محرومیت زدایی از برنامه های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه  در سال 1401 در کشور برنامه های خوبی در راستای محرومیت زدایی انجام می شود، افزود: در استان لرستان هم بخش مهم از این برنامه ها اجرایی می شود.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه افزود: اشتغالزایی، ساخت مسکن برای نیازمندان، ساخت مدرسه و مسجد از برنامه های سپاه در راستای محرومیت زدایی در استان لرستان است.

 

وی افزود: همچنین طی سال 1401 بالغ بر  سه هزار جهیزیه به نوعروسان محروم استان لرستان اهداء می شود.

 

سردار حزنی بیان کرد: ساخت مسکن برای خانواده های دارای 5، 4،3 و 2 معلول در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه اشتغال را از برنامه های مهم سپاه در راستای محرومیت زدایی است،  ایجاد اشتغال در حوزه های مانند پروش ماهی، پرورش دام و طیور تلاش داریم مشکلات مردم را در این حوزه ها کاهش دهیم و معتقدیم که این اقدامات امنیت و توسعه پایدار را به دنبال دارد.

 

وی ادامه داد: احداث جاده ، ساخت مسجد و مراکز بهداشتی، منبع آب و خانه عالم از دیگر اقدمات قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه است ، اعلام می کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تامین امنیت حواسش به مردم عزیزمان است.

 

دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: اعتیاد، طلاق، بیکاری و مشکلات اقتصادی را از مهمترین مشکلات جامعه است و سپاه در کنار سایر دستگاه ها تلاش دارد این مشکلات را در حد توان کاهش دهد.

 

وی خدمت به مردم را مهم ترین تکلیف مسئولان دانست و افزود: از همه کسانی که در کنار مسئولیت های که دارند، حواسشون به مردم است قدردانی می شود.

 

سردار حزنی با بیان اینکه میز های مسئولیت امتحانی بزرگ برای مسئولان است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم رضایت مندی  مردم را داشته باشیم، این بهترین مدال و موفقیت برای ماست.

 

دبیرقرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه اظهار کرد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ردها و نیروهای در کنار مسئولیت اصلی خود یعنی تامین امنیت وظیفه خدمت رسانی به مردم عزیزمان را برعهده دارد.

کد خبر 1136649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha