ساماندهی بازرسان بسیجی برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در استان مرکزی

فراهانی از سازماندهی بیش از ۹۶ بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در سطح استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد فراهانی» در نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان مرکزی به تفاهم نامه جدید دولت با بسیج در راستای نظارت بر بازار اقلام اساسی اشاره کرد و گفت: ۹۶ بازرس بسیجی برای نظارت بر اقلام اساسی در استان مرکزی سازماندهی شده اند.

 

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه تقویت تولید و صادرات کشور از مهمترین اولویت های بسیج اصناف است، افزود: بسیج اصناف حامی تولیدکنندگان و واحدهای صنفی تولیدی است و رویکرد کلیه برنامه های بسیج اصناف حمایت و رفع موانع تولید در واحدهای صنفی می باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای کنترل و نظارت بر اقلام اساسی از تامین مواد اولیه و تولید تا توزیع اقلام اساسی تفاهم نامه کشوری دولت با سازمان بسیج امضا شده است، بیان کرد: بسج اصناف در این راستا با معرفی بازرسین بسیجی نقش آفرینی خواهد کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در سطح استان معرفی و برای آنها کارت شناسایی صادر شده است، گفت: این افراد در اختیار سازمان جهاد کشاورزی برای ارائه خدمت قرار گرفته اند و به محض احساس نیاز بازرسین بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی آموزش بازرسان را امری ضروری دانست و گفت: آموزش بازرسین بسیج اصناف با همکاری سایر دستگاه های دیگر در حال انجام است.

 

سرهنگ فراهانی همچنین به انعقاد تفاهم نامه بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان نیز اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به تعزیرات حکومتی استان با تفاهم نامه ای بین بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان انجام شده تعدادی از حقوقدانان بسیجی برای رسیدگی به پرونده های تعزیراتی سازماندهی شده اند که در صورت اعلام نیاز به آنها خواهند پیوست.

 

وی اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و رزمایش عاشقان ثارالله را از مهمترین اقدام بسیج اصناف در طی بیماری کرونا در سطح استان دانست و گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان از ابتدای کرونا در دستور کار بوده است.

 

این مقام مسئول همچنین به سازماندهی 7 گروه جهادی تخصص محور در سطح استان اشاره کرد و گفت:در راستای کمک به رفع فقر و محرومیت در مناطق کم برخوردار استان ۷ گروه جهادی تخصص محور در بسیج اصناف سازماندهی شده است.

 

سرهنگ فراهانی ادامه داد: این گروه های جهادی به شکل اردوهای جهادی یک روزه در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و خدمات فنی و تخصصی به مردم ارائه میدهند.

کد خبر 1136718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha