تامین و توزیع روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کردستان

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر ‏انواع فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن معانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در مراسم تجلیل از رانندگان و شرکت‌های حمل ونقل فرآوردههای نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و‎ ‎شرایط توپوگرافی استان، ‏نقش ناوگان حمل نقل فرآورده‌های‎ ‎نفتی در تامین و‎ ‎توزیع سوخت مورد نیاز نواحی 9‏‎ ‎گانه منطقه، بویژه ‏مناطق کوهستانی و سخت گذر در فصول سرد سال، حائز اهمیت و قابل تقدیر است.‏

 

 

وی با اشاره به ‏فعالیت 210 دستگاه نفتکش در ناوگان حمل ونقل منطقه افزود: نقش و جایگاه رانندگان نفتکش و ‏شرکت‌های حمل و نقل فرآوردههای نفتی در تامین و توزیع این میزان فرآورده بسیار حائز اهمیت است.‏

 

 

معانی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در راستای سوخت‌رسانی به روستاهای استان، مصرف ‏کنندگان عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، واحدهای تولیدی و صنعتی استان قدردانی کرد.
 

 

وی همچنین به تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود ‏روزانه یک میلیون لیتر فرآورده نفتگاز توسط 51 نفتکش جاده‌پیما به این نیروگاه ارسال می‌شود.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت سلامت ناوگان حمل و نقل منطقه و تامین و توزیع ایمن مواد سوختی ‏بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان نفتکش تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش کرایه ‏حمل، هماهنگی با ادارات مرتبط در خصوص تهیه لاستیک و روغن جهت رانندگان نفتکش از برنامه های ‏آتی شرکت جهت این عزیزان است.

 



در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش شرکت‌های حمل و نقل ‏فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش ناوگان حمل و نقل فرآوردهای نفتی منطقه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1136737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha