سیاست جشنواره عمار خودجوش و مردمی بودن آن است

آقاجری با بیان اینکه سیاست جشنواره عمار این است که خودجوش و مردمی باشد گفت: این جشنواره بر این اصل بنا شده که اشکالات و پلشتی‌هایی که در حوزه‌های مختلف بر خلاف اصول انقلاب حرکت می‌کنند را در قالب فیلم و مستند به مسئولان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدرضا آقاجری» شب گذشته در نشست خبری دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان در شهرستان امیدیه اظهار کرد: جشنواره فیلم عمار یک رویداد فرهنگی هنری است که در سطح کشور برگزار می‌شود.

 

دبیر اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار در استان خوزستان افزود: بعد از فتنه 88 یک سری دوستان دغدغه‌مند وقتی دیدند که در این عرصه کمتر کار شده جشنواره‌ای را با نام عمار را بنا نهادند تا خلأهایی که بعد از این فتنه وجود داشت را نشان دهند.

 

وی با اشاره به اینکه از این رو تعدادی از افراد بر اساس دیدگاه‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری به میدان آمدند تا به عنوان دیده‌بان انقلاب فعالیت کنند ادامه داد: جشنواره عمار بیشتر بر این اصل بنا شده که در حوزه‌های مختلف اگر ایراد، اشکال و پلشتی را مشاهده کردند که بر خلاف اصول انقلاب حرکت می‌کند، مجاهدانه پا به میدان بگذارند و در قالب فیلم و مستند به مسئولان نشان دهند.

 

آقاجری یاد آور شد: سیاست این جشنواره این است که خودجوش و مردمی باشد و انتظار داریم کسانی که توانایی و امکان دارند حتما از این فیلم‌ها و مستندها دیدن کنند.

 

کد خبر 1136834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha