ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره فیلم عمار در خوزستان

لطفی با بیان اینکه حدود ۷۰۰ اثر نیز به جشنواره فیلم عمار خوزستان ارسال شده است گفت: اکران‌های عمومی این جشنواره در خوزستان از (۲۱ دی‌) آغاز شده و (۵ تا ۸ بهمن‌) ۵۰ اثر منتخب خوزستان و تعدادی از آثار منتخب کشور در سینما اکسین اهواز اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد لطفی» شب گذشته در نشست خبری دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان در شهرستان امیدیه، با بیان اینکه فراخوان این جشنواره اوایل مهرماه اطلاع رسانی شد اظهار کرد: بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره عمار در تهران و حدود ۷۰۰ اثر نیز به جشنواره فیلم عمار خوزستان ارسال شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان اضافه کرد: آثار ارسال شده از خوزستان به این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت و کمیت بهتری برخوردار بودند.

 

وی افزود: اکران‌های عمومی جشنواره مردمی عمار خوزستان از (۲۱ دی‌ماه) آغاز شده و (از ۵ تا ۸ بهمن‌ماه) ۵۰ اثر منتخب خوزستان و تعدادی از آثار منتخب کشور در سینما اکسین اهواز اکران می‌شود.

 

لطفی برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی فیلم‌سازی، ایده‌پردازی و گرافیک را از برنامه‌های جانبی این جشنواره عنوان کرد.

 

گفتنی است، در جشنواره مردمی فیلم عمار از تمام ظرفیت‌ها برای اکران فیلم‌ها و مستند‌هایی که توسط شرکت‌کنندگان ساخته شده و به مرحله نهایی جشنواره راه یافته‌اند، استفاده می‌شود.

 

کد خبر 1136856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha