نیروهای مسلح ایران به دنبال قطع دست انسان های آدم کش است

آیت الله عبادی با بیان اینکه ویروس استکبار بدتر از ویروس کرونا است، گفت: نیروهای مسلح ایران به دنبال صلح است و با کمک اسلام آمده اند تا ضدانسان ها را از بین ببرند و اگر این تفکر نباشد معلوم نیست ویروس استکبار چه بلایی بر سر بشر بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (22 دی) در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی هوافضا سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: نیروهای مسلح با هر ایده ای و در هر کشوری از جهت کلاسیک و تکنیک و تاکتیک با هم مشترک هستند اما از نظر آرمان با یکدیگر تفاوت دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دین خدا مربوط به یک قوم یا کشوری نیست، افزود: دین خدا برنامه زندگی ثمربخش انسان در هر جا و هر قوم و قبیله ای است.

 

وی به مسئله دفاع در دین خدا اشاره کرد و گفت: برخی افراد بر اهداف سو و خیانت به نوع بشر و برای سلطه بر انسان ها با بدترین نوع استبداد برای هر چیزی که توجیه اقتصادی برای آنان داشته باشد می درند و برای اینکه بر اهداف سوء و شوم خود پیروز شوند همه گزینه ها روی میزشان است.

 

آیت الله عبادی در ادامه تاکید داشت: در دین خدا دفاع و جهاد وجود دارد اما فلسفه وجودی آن برای صلح حقیقی و گسترش عدالت اجتماعی و رشد و کمال معنوی انسانی و از بین بردن فتنه است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه نجات بشر این است که یک حکومت واحد برای تامین منافع انسان بر جهان حاکم شود، ادامه داد: امروز مشکل بشر باید حل شود و با این چنگ و دندان ها نشان دادن نمی توان جامعه را مدیریت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان سرسخت اعتراف دارند که فقط اسلام در زمینه عدالت و امنیت حرف برای گفتن دارد، افزود: به این دلیل که اسلام، انسان را در نظر گرفته است و قیام و مبارزه با ظلم را امام حسین (ع) ترسیم کرده است و جهانیان امام زمان را با مکتب حسین(ع) می شناسند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران به دنبال قطع دست انسان های آدم کش است، بیان کرد: نیروهای مسلح ایران به دنبال صلح است و این آرمان پاک هر انسان شایسته است و شما به کمک اسلام آمده اید تا ضدانسان ها را از بین ببرید و اگر این تفکر نباشد معلوم نیست چه بلایی بر سر بشر بیاید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ویروس استکبار بدتر از کرونا است، گفت: ویروس کرونا به مال و ناموس مردم کاری ندارد اما ویروس استکبار دین و شخصیت و ناموس مردم را نابود می کند.

 

 

 

کد خبر 1136860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha