تئاتر مسجدی «همسنگر» در فرهنگسرای شهر فارسان

جعفری گفت: تئاتر مسجدی «همسنگر» از سوی کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) در فرهنگسرای شهر فارسان اجرا شد.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: تئاتر مسجدی «همسنگر» از سوی کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) در فرهنگسرای شهر فارسان اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: موضوع نمایش «همسنگر» در مورد چهار رفق و همرزمی است که قبل از عملیات به هم قول می دهند هر کدام از رفقا بعد از عملیات شهید نشد تا موقعی که زنده است بالای سر قبر آنها نذری بدهد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: از چهار رفق و همرزم نمایش «همسنگر» سه نفر مفقود الاثر می شوند و یک نفر باقی مانده که هر سال بالای سر شهدای گمنام نذری توزیع می کند.

 

جعفری گفت: اجرای تئاترهای مسجدی با حضور و همکاری اعضای کانون برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر فارسان ادامه داد: اجرای تئاترهای مسجدی موجب شده است تا علاقه مندان زیادی جذب مسجد شوند.

 

وی ادامه داد: حضور جوانان در تئاتر های مسجدی کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) موجب شده است تا استعدادهای زیادی در این حوزه کشف شود.

 

جعفری اظهار داشت: این نمایش به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شد.

 

کد خبر 1136872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha