برگزیدگان هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» معرفی شدند

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» شامگاه دیروز در سالن ولایت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، مسئولان استانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برگزار و برگزیدگان این دوره تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» شامگاه دیروز در سالن ولایت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران،  مسئولان استانی، اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برگزار و برگزیدگان این دوره تجلیل شدند.

 

در بخش یادداشت نیز «رقیه فرج پور» از نشریه شیوا بیان رتبه اول، «کبری سعادتی» از نشریه آزنا رتبه دوم و «محمد زینالی» رتبه سوم این بخش یادداشت را کسب کردند و «فرهاد یوسفی» از نشریه پیام اردبیل مقام تقدیری در این بخش را به دست آورد.

 

در بخش گفتگوی تفصیلی «مهران عقلمند» سردبیر خبرگزاری فارس اردبیل رتبه اول و «مریم رضایی» خبرنگار خبرگزاری فارس رتبه دوم و «مریم محرمی» خبرنگار علم و دانش خبرگزاری فارس اردبیل و «زهرا رضازاده» از خبرگزاری ایکنا به صورت مشترک مقام سوم در این بخش را کسب کردند.

 

در بخش کاریکاتور نیز به ترتیب «رسول حاجی زاده» از صدا و سیما رتبه اول، «یلدا هاشمی نژاد» رتبه دوم و «لیلی سلیمی» رتبه سوم را کسب کردند و «شیدا مظفری» نیز موفق به کسب رتبه برتر اینفوگرافیک شد.

 

«مریم صبوری» از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتر بخش مستند تلویزیونی، «آذین مجیدزاده» رتبه برتر مستند خبری تصویری صداوسیما و «فرشاد جلوه‌ده» از خبرگزاری بسیج رتبه برتر را با تهیه کلیپ سرداریمیز کسب کردند.

 

در بخش خبر«حامد قادری» دبیر سرویس اجتماعی و خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل مقام اول شد، «کبری عزیزی» دبیر سرویس فارس من نیز مقام سوم بخش گزارش و مقام برتر بخش گزارش تصویری خبری را از آن خود کرد.

 

«میلاد محمدی» از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه برتر بخش انیمیشن، «علی اصغر سرباز» از صدا و سیما رتبه برتر موشن گرافیک، «احمد زعفری» از خبرگزاری تسنیم رتبه اول بخش عکس و «محمد دشتی» از خبرگزاری مهر و «مهدی همتی» از پایگاه خبری سبلان ما رتبه سوم بخش عکس را کسب کردند.

 

«نعمت محسن زاده» از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم بخش خبر و «سمیه دادرس» از خبرگزاری تسنیم رتبه سوم این بخش را کسب کردند و در بخش گزارش نیز «یعقوب شاددل» از خبرگزاری ایرنا رتبه اول و «توحید مهدوی» از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم را کسب کردند.

 

کد خبر 1136894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha