پویش بزرگ «چتری برای پرواز» ویژه حمایت از زندانیان برگزار می شود

دبیر قرارگاه شهید لاجوردی خراسان جنوبی از برگزاری پویش بزرگ «چتری برای پرواز» برای حمایت از زندانی و خانواده زندانیان با همت قرارگاه شهید لاجوردی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدعلی ربیعی» امروز (۲۲ دی) در نشست خبری با اشاره به راه اندازی قرارگاه شهید لاجوردی از اواخر شهریورماه امسال در استان، اظهار کرد: این قرارگاه کمک‌ها و حمایت‌هایی را در عرصه‌های معیشتی، فرهنگی، پزشکی و اشتغال به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه می دهد.

 

دبیر قرارگاه شهید لاجوردی استان خراسان جنوبی از پویش بزرگ «چتری برای پرواز» ویژه حمایت از زندانیان و خانواده آنان با با همت قرارگاه شهید لاجوردی و مشارکت ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و خیران در استان خبر داد و گفت: این پویش در قالب جشن ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه امسال در محل فرهنگسرای شهرداری بیرجند با حضور هنرمندان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه فروش بلیت این پویش برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان در روزهای آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: مبالغ جمع آوری شده از خیران و مردم نیکوکار استان در این پویش برای خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف اشتغال، آزادسازی زندانیان، فرهنگی و سیره شهدا و ... هزینه خواهد شد.

 

ربیعی از مردم نیکوکار خراسان جنوبی دعوت کرد تا همچون دیگر فعالیت های خیریه در امر حمایت از زندانیان و کمک به خانواده های زندانیان نیز پیشگام شوند.

کد خبر 1136898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha