کمک ۱۹۰ میلیونی خادمیاران رضوی بهشهر به محرومین

طاطیان از کمک ۱۹۰ میلیون ریالی خادمیاران رضوی بهشهر به محرومین به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد و گفت: این کمک ها با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

«علی طاطیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با کمک خیران و اعضای کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان بهشهر و مراکز نیکوکاری، توزیع سبد معیشتی و مایحتاج عمومی با عنوان اجرای طرح کمک های مومنانه اجرایی شد .

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: هدف از اجرای این رزمایش را کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان و افراد کم بضاعت است.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از نیازمندان یکی از سیره و روش های انبیای الهی و امامان معصوم ما بوده است که این طرح کمک به نیازمندان هم در راستای تاسی از سیره رضوی و با هدف گره گشایی از نیازمندان محله اجرایی شد.

 

طاطیان از کمک 190 میلیون ریالی خادمیاران رضوی بهشهر به محرومین به مناسبت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد و گفت: این کمک ها با شناسایی افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: در همین راستا 22 بسته سبد کالا، 30 بسته سبد ارزاق ویژه موسسه ایتام، 22 بسته گوشت گوسفند، 22 عدد مرغ، 22 سبد پرتقال و 44 لیتر آب پرتقال از طریق کانون های محلی و مراکز نیکوکاری و خیران در بین نیازمندان محلات بهشهر توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کمک و حمایت‌های خادمیاران و یاوران رضوی، مردم و خیّران بهشهر در تهیه و توزیع  بسته های معیشتی و کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده‌ از کرونا تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس تداوم دارد.

کد خبر 1136908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha