ماهیت بسیج فرهنگی، مردمی و انقلابی است

جهانگیری با اشاره به اینکه ماهیت بسیج، فرهنگی، مردمی و انقلابی است، گفت: تفکر بسیجی یک فرهنگ پویا است که از مرزهای هویتی و ارزش و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « اسمعیل جهانگیری » در دیدار با فرمانده بسیج دانشجویی استان هرمزگان به جایگاه رفیع و ویژه بسیج اشاره کرد و افزود: تفکر بسیجی یک فرهنگ پویا است که از مرزهای هویتی و ارزش و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می کند و بازوهای توانمند کشور در همه عرصه ها می باشد.

 

وی به تبیین نقش بسیج دانشجویی در پیشرفت کشور پرداخت و بیان کرد: روحیه بسیجی در بین دانشجویان باعث شده است که کشور به پیشرفت های لازم در حوزه های علم و فناوری دست یابد و این رشد و پیشرفت در اختیار اهداف متعال نظام قرار گیرد هر چند که هدف گذاری مورد نظر عقب هستیم اما با هم افزایی بیشتر می توان آن را جبران کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: هویت بسیج فرهنگی است و در دانشگاه ها این رویکرد برجسته تر است و مهمترین ظرفیت بسیج دانشجویی برخورداری از نیروهای فکری و متخصص است و با قرار گرفتن این پتانسیل در کنار حوزه فرهنگ و هنر می تواند منتج به نتایج برجسته و بزرگ شود.

 

جهانگیری در پایان بر ایجاد موسسات مشترک و تیم های جهادی با رویکرد فرهنگی فی مابین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج ناحیه دانشجویی هرمزگان تاکید کرد.

 

« عارف رئوفی »، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی نیز ضمن تبریک انتصاب جهانگیری عنوان کرد: اشتراکات زیادی بین فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج دانشجویی وجود دارد و می توانند مکمل یکدیگر باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1136944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha