استاندار آذربایجان غربی به مقام شامخ شهدای سردشت ادای احترام کرد

استاندار آذربایجان غربی در دومین سفر شهرستانی خود صبح امروز(۲۲دی) در سفر به شهرستان مرزی سردشت در جنوب استان با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» که در این سفر نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان اجرایی استان او را همراهی می کنند، با حضور در مزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدای مرزدار سلحشور و شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان را گرامی داشت.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از اجرای طرح گازرسانی شهر میرآباد و رفع موانع آن، دیدار چهره به چهره با مردم ، بازدید از شهرک صنعتی و برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی با محوریت سردشت از جمله برنامه های سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت است.

رژیم بعثی عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه ۱۱۹ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

 

 

 

کد خبر 1136972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha