تجهیز و به روز رسانی مدارس معارف مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم تجهیز و به روزرسانی مدارس معارف استان مازندران متناسب با ظرفیت ها و نیازها و با هدف رغیب خانواده به ادامه تحصیل فرزندانشان در حوزه دین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»امروز(۲۲دی) در حاشیه معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با حجت الاسلام«محمدقمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دیدار کرد و ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان در عرصه ملی، اظهار کرد: مردم مازندران مردمی معتقد، متدین و انقلابی هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به مشارکت بیش از ۶۰درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نابسامانی‌های فرهنگی در استان مازندران بیشتر معلول فضای گردشگری و ویلاسازی ها در استان است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به فضای مرح نشینی در استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه افراد غیر بومی موجبات آسیب پذیری استان در حوزه فرهنگ به شمار می روند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد، خواستار توجه ویژه و ملی به استان شد و گفت: مازندران نیازمند توجه و حمایت بیشتر است.

 

وی خواستار بررسی ها و بازدیدهای بیشتر از مازندران شد و ادامه داد:حکومت باید به وعده خود عمل کند تا سرمایه اعتماد مردم را از دست ندهد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به اوضاع نابسامان ساختمان اداری مدارس معارف در استان اشاره کرد و گفت: توجه و بازسازی مدرسه معارف مهم است چرا که خانواده ها برای نام نویسی فرزندانشان در چنین مدارس فرسوده اقبال نشان نمی دهند.

 

وی به روستای اسفندان اشاره کرد و افزود: در افتادن سازمان تبلیغات اسلامی با  مردم هرچند به حق باشد نادرست است و زیبنده نمی باشد. امید است مشکلات این روستا به موقع و به نحو درست مرتفع شود.

کد خبر 1137011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha