محله مهدوی به دنبال پیشرفت و آبادانی محلات حول محور مسجد است

سردار مسلمی گفت: قرارگاه محله مهدوي با هدف پیشرفت و آبادانی محلات و نیز توسعه عادلانه در برخورداری از امکانات و ظرفیت ها برای شکل گیری، احیا و پیاده سازی مولفه ها و شاخصه های جامعه نوین اسلامي، توسط سپاه کربلا تدوین و در سراسر استان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی»امروز(۲۲دی) درحاشیه اجرای طرح «محله مهدوی» در روستای برج خیل سیمرغ، اظهار کرد: این طرح به همت سپاه شهرستان سیمرغ به صورت میدانی در روستای برج خیل این شهرستان برگزار شد.

 

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: قرارگاه محله مهدوي طرحی نو و اثربخش که با هدف پیشرفت و آبادانی محلات و نیز توسعه عادلانه در برخورداری از امکانات و ظرفیت ها برای شکل گیری، احیا و پیاده سازی مولفه ها و شاخصه های جامعه نوین اسلامي، توسط سپاه کربلا تدوین و در سراسر استان در دست اجراست.

 

 

وی تصریح کرد: این طرح که با میدان داری و نقش آفريني خود مردم و با بسیج و همراه کردن ظرفیت ها و انسجام در بین دستگاه ها و نهاد های اجرایی مختلف با محوریت مساجد و امامان جمعه و امامان محله برنامه ریزی و عملياتي می شود.

 

 

سردار مسلمی ادامه داد: در این طرح علاوه بر فراهم آوردن زمینه های دیدار چهره به چهره مردم با مدیران و بازدید ميداني آنان از مشکلات موجود که تسهیل و تسریع در رفع آسیب ها و کمبودها را به دنبال دارد، با ارائه خدمات اجتماعي گوناگونی همانند ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی، بازدید و ارائه مشاوره های کشاورزی، کمک به رونق تولید و اشتغالزایی با راه اندازی بازارچه های اقتصاد مقاومتي و آموزش های تخصصي کارآفرینی،  برگزاري برنامه هاي آموزشي تربيتي برای کودکان و مشاوره های دینی و سبک زندگی اسلامی و ... نیز همراه است.

 

 

وی به نقش و جایگاه مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: تلاش داریم با احیای کارکردهای مختلف مساجد و با محوریت امامان محله حول محور مسجد مشکلات مردم مرتفع شود.

 

 

کد خبر 1137087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha