مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان منصوب شد

شهردار زاهدان طی حکمی نوشین حسابی مقدم را به عنوان مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، بر اساس ابلاغ صادره از سوی شهردار زاهدان جهت خانم حسابی مقدم جهت تصدی مدیریت امور بانوان شهرداری زاهدان؛ صبح امروز طی نشستی مراسم معارفه ی وی انجام شد.

 

در این نشست حمید میربزرگ مدیر حوزه ی شهردار و امور شورای اسلامی گفت: بانوان شاغل در شهرداری دارای توانمندی های بسیار خوبی هستند که باید در جای خود از این ظرفیت بسیار خوب استفاده شود که خوشبختانه در شهرداری زاهدان به این امر به خوبی توجه شده است.

 

 وی با اشاره به سوابق کاری خانم حسابی مقدم گفت: با توجه به توانمندی و شایستگی های ایشان در حوزه ی بانوان و عملکرد و ارتباط بسیار خوبی که در داخل و خارج مجموعه ی شهرداری و موسسات و نهادهای مختلف اجتماعی داشتند در نهایت؛ تصمیم مدیریت جدید شهرداری بر این امر استوار شد که حوزه مشاور بانوان شهرداری به مدیریت بانوان ارتقا یابد و از وجود ایشان و توانمندی هایی که دارند در این بخش مهم استفاده شود.

 

 وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به شاختی که از خانم حسابی مقدم داریم امیدواریم که با همکاری تمامی حوزه های ذیربط در جهت اجرای امور مرتبط با مجموعه ی مدیریت بانوان شاهد موفقتهای روزافزون باشیم.
  

 در ادامه خانم حسابی مقدم نیز ضمن تقدیر از حسن توجه و اعتماد شهردار زاهدان به وی به تشریح برخی از برنامه های مرتبط با این حوزه پرداخت و گفت: اولویت اصلی برنامه های ما در مدیریت امور بانوان مرتبط با دختران و مادران حاشیه ی شهر است که امیدواریم با همکاری دستگاه¬گ های ذیربط بتوایم در مسیر اجرای برنامه هایمان، کاهش مسائل و مشکلات این حوزه ی مهم را شاهد باشیم.

 

 وی افزود: به موازات اجرای امور در حاشیه ی شهر؛ به مسائل مربوط به بانوان شاغل در مجموعه ی شهرداری نیز به خوبی توجه خواهد شد و برنامه هایی در خور و شایسته ی این عزیزان در نظر خواهیم گرفت.

 

 وی شایسته سالاری و استفاده از نیروهای زبده و کارآمد در اجرای امور را بسیار مهم ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان شاغل در شهرداری زاهدان به لحاظ سن و سال در رده سنی جوان محسوب می شوند و اکثرا آنها از مدارج تحصیلی بالایی برخوردار هستند لذا باید از این ظرفیت بسیار خوب با تکیه بر شایسته سالاری و بهره گیری از نیروهای توانمند در راستای اجرای امور و حل مشکلات به بهترین نحو استفاده کرد.

 

 شایان ذکر است: خانم حسابی مقدم پیش از این مدیر روابط عمومی، رئیس اداره فرهنگی و همچنین مشاور شهردار در امور بانوان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 1137088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha