مردم مازندران ۸۰۰میلیارد تومان در دوران شیوع کرونا نوع دوستی داشتند

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به پیشینه نوع دوستی و خیرخواهی مردم شریف استان مازندران، گفت: مردمان این خطه از شمال کشور در بحث دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی حدود ۸۰۰میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۲دی) در آئین توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی و ۲۰۰سری جهیزیه در مازندران که با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در قرارگاه عملیاتی لشکر۲۵کربلا برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به تداوم حضور کرونا در کشور متاسفانه فضای کسب و کار هنوز رونق ندارد و می طلبد همچنان اجرای رزمایش های مواسات و همدلی با هدف کمک به محرومین و آسیب دیدگان کرونایی مورد توجه باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: امسال حدود ۲۲۱میلیارد تومان بسته های معیشتی و سبد کالا در میان اقشار نیازمند استان توزیع شده است.

 

 

وی از توزیع ۲۰۰سری جهیزیه به ارزش ریالی شش میلیارد تومان  و ۱۰۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰میلیارد تومان به نیت دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد و اذعان کرد: بار اصلی اجرای رزمایش مواسات و توزیع کمک های مومنانه بین جامعه هدف بر عهده سپاه کربلا و بسیج است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: قدردان گروه های جهادی، مجمع خیرین، بسیجیان و مردم نوع دوست استان برای لبیک به منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان هستیم.

 

 

وی یادآورشد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۸۰۰میلیارد تومان به اقشار مختلف نیازمندان استان کمک رسانی شده است.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به کارشکنی های دشمنان انقلاب در بحث ایجاد ناامنی و ناامیدی بین مردم به ویزه مستضعفین اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اجرای رزمایش مواسات و همدلی به شدت ناراحت هستند آنها دنبال افزایش فشار اقتصادی روی قشر مستضعف هستند و دنبال ایجاد تنش در کشور هستند.

 

 

کد خبر 1137090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha