دستگاهها باید در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر به تکلیف خود عمل کنند

آیت الله علم الهدی اعتیاد را خانه‌برانداز، دین‌ ستیز و دین‌ برانداز توصیف کرد و گفت: در مشهد نباید شاهد وجود معتادان در سطح شهر باشیم و دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌ الله «سید احمد علم الهدی» در دیدار با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه انگیزه نیروهای عمل کننده در مبارزه با مواد مخدر نقش اساسی دارد و بایستی برای افزایش این انگیزه، تلاش شود، تاکید کرد: در مبارزه با مواد مخدر باید با قدرت ورود کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید در دستگاه‌های اجرایی انگیزه قوی وجود داشته باشد تا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم، افزود:باید روحیه بسیجی در امر مبارزه با موادمخدر مورد توجه قرار داد، با قدرت اجرایی بسیج، بسیاری از کارها را می‌توان انجام داد.

 

وی اعتیاد را خانه‌برانداز، دین‌ستیز و دین‌ برانداز توصیف و ادامه داد: در مشهد نباید شاهد وجود معتادان در سطح شهر باشیم و دستگاه‌های مرتبط در حوزه جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باید به تکالیف خود عمل کنند.

 

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات انجام شده نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر در مشهد، خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد ظرفیت در شهر مشهد برای نگهداری و درمان تمامی معتادین متجاهر، باید همزمان به دیگر شهرستان‌های استان به‌ ویژه شهرهای نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه نیز توجه شود و در این شهرستان‌ها نیز ظرفیت مناسب نگهداری و درمان ایجاد شود.

کد خبر 1137091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha