تلاش داریم به صورت زنجیره‌ای مشکلات و موانع روستاهای کم برخوردار سیمرغ رفع شود

پورقربان گفت: تلاش داریم با تشکیل شورای تحول در سطح شهرستان سیمرغ و در دو بخش تالارپی و مرکزی و اجرای طرح محله مهدوی به صورت زنجیره‌ای مشکلات و موانع روستاهای کم برخوردار سیمرغ رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسن پورقربان» امروز(۲۲دی) در حاشیه اجرای میدانی طرح قرارگاه «محله مهدوی» با اشاره به اهتمام و دغدغه فرمانده سپاه کربلای مازندران در راستای اجرای این طرح، اظهار کرد: خدا را شکر با تشکیل اتاق فکر و جلسات احصای مشکلات و رفع موانع رسیدن به محله مهدوی شاهد روند خوبی در شهرها هستیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان سيمرغ افزود: با تشکیل شورای تحول در سطح شهرستان سیمرغ و در دو بخش تالارپی و مرکزی کمیته‌های تحول در سطح محلات در حال راه‌اندازی است و با توجه به اینکه شهرستان سیمرغ دارای ۳۴ محله است، در همه سطوح محلات کمیته برپا خواهد شد.

 

پورقربان تصریح کرد: هم اکنون به‌صورت زنجیره‌ای مشکلات و موانع روستاهای کم برخوردار را از طریق کمیته‌هایی که شکل گرفته احصا کردیم، موضوعات مورد بررسی به سطح شورای تحول شهرستان رسید.

 

وی با اشاره به اجرای متمم طرح محله مهدوی گفت: طرح امام محله مهدوی در حوزه عملیاتی در سطح شهرستان در حال برگزاری است، تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت میدانی با هدف رفع مشکلات مردم پای کار آمدند.

 

پورقربان گفت: یکی از اهداف این طرح امام محله مهدوی دیدارهای چهره به چهره مسئولان بدون واسطه و خدمت بی‌منت است، تا برطرف سازی مشکلات و موانع مردم و روستاهای کم برخوردار، دبیرخانه شهرستان کارها را پیگیری خواهد کرد‌.

 

وی همچنین از اجرای طرح دیگری به‌نام طرح سلام خبر داد و اذعان کرد: امروز شاهد حضور مردم و مسئولان در یک اقدامی هماهنگ براساس بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هستیم.

کد خبر 1137110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha