توزیع ۴۶میلیارد تومان بسته معیشتی و جهیزیه در مازندران

سردار مسلمی از توزیع ۲۰۰سری جهیزیه به ارزش ریالی شش میلیارد تومان و ۱۰۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰میلیارد تومان به نیت دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«سیاوش مسلمی» امروز(۲۲دی) در آئین توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی و ۲۰۰سری جهیزیه در مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در قرارگاه عملیاتی لشکر۲۵کربلا برگزار شد، اظهار کرد: به‌عنوان خدمتگزار مردم در خدمت مردمانی شهیدپرور هستیم و این از افتخارات ماست.

فرمانده سپاه کربلا افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اقدامات خوبی با بهره‌گیری از ظرفیت مردم، خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، نهادهای حمایتی و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون توفیق داشتیم ۲۲۱ میلیارد تومان در قالب جهیزیه و بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود، گفت: از این مبلغ حدود هزار و ۲۹۰ بسته کمک‌های جهیزیه نوعروسان به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان بوده است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد، حدود ۲۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰ هزار بسته را همزمان با صرف ۴۶ میلیارد تومان در سطح استان در حال توزیع داریم.

 

سردار مسلمی اذعان کرد: از خیرین و اصحاب رسانه تشکر داریم که با کمک و انعکاس اخبار در راه خدمت به نیازمندان پای کار هستند.

کد خبر 1137118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha