سردار سلیمانی بی ادعا به مردم خدمت می کرد

هاشم داداش پور گفت: روایت های که از سردار سلیمانی مطرح شده نشان دهنده این است که سردار سلیمانی به عنوان یک پشتوانه و بی ادعا برای مردم خدمت می کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب ۲۲ دی ماه «هاشم داداش پور» در آئین اختتامیه همایش بین المللی علمی و فرهنگی تاریخ و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم، گفت: سردار سلیمانی نماد ایستادگی و پناه مظلومین بود و یکی از ویژگی های این شهید مردمی بودن آن است.

 
معاون وزیر علوم و تحقیقات و فناوری افزود: علی رغم این که حاج قاسم سردار سپهبد بود اما از آنجایی که فردی به ادعا بود، نام سرباز ولایت را برای خود انتخاب کرد.
 
وی اظهار کرد: شخصیت شهید سلیمانی به گونه ای بود که همه افراد با هر دیدگاهی را جذب کرده به ایشان علاقه و ایمان قلبی داشتند. 
 
داداش پور یادآور شد: شهید سلیمانی همواره با اخلاص بود و در کارها صداقت داشتند و مرد پیروز میدان بود.
 
داداش پور خاطرنشان کرد: روایت های که از سردار سلیمانی مطرح شده نشان دهنده این است که سردار سلیمانی به عنوان یک پشتوانه و بی ادعا برای مردم خدمت می کرد.
 
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: چه کسی می توانست مثل سردار سلیمانی در سیل خوزستان وارد میدان شود و خودشان در میدان دست به کار شدند.
کد خبر 1137126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha