مسجد محل تربیت و پرورش انسان ها است

سیاهکلی مرادی گفت: : ما باید در مسجد فضایی را ایجاد کنیم که تا جوانان جذب مسجد شوند و در واقع مسجد محل تربیت و پرورش انسان ها است و باید توجه ویژه ای به مساجد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف اله سیاهکلی مرادی» شب گذشته (چهارشنبه 22 دی) در دیدار مردمی که در مسجد لعل قزوین برگزار شد، بیان کرد: ما وکیل مردم هستیم و برای احقاق حقوق آنها صدای شان را به گوش مسئولان می رسانیم و سعی می کنیم در مسیر حل این مشکلات قدم برداریم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به سفرهای استانی ریاست جمهوری، برای سفر ریاست جمهوری به استان قزوین برنامه هایی در دستور کار است که توسعه راه آهن، بندر خشک، مترو هشتگرد به قزوین، احداث فرودگاه و غیره از جمله پروژه هایی است که ان شاالله در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین این موارد پیگیری می شود.

 

وی عنوان کرد: در خصوص انتقال آب سد طالقان هم قراردادی با بخش خصوصی منعقد شده و در واقع این پروژه مهم با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود.

 

سیاهکلی مرادی افزود: با اجرای این پروژه تا 2 سال آینده آب سد طالقان به قزوین رسیده و مردم از آب این سد بهره مند می شود.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه مسکن هم اقدامات خوبی را شاهد هستیم به طوری که در طرح ملی نهضت مسکن امکان ثبت نام برای افراد مجرد بالای 23 سال فراهم شده و ان شاالله با این کار مشکل مسکن در کشور حل می شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص باغات سنتی قزوین گفت: حفظ باغات سنتی ضروری است و اختصاص اعتبار  دائمی برای این مهم لازم است البته برنامه ای هم برای حفظ این باغات در حال تهیه است.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسجد در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید در مسجد فضایی را ایجاد کنیم که تا جوانان جذب مسجد شوند و در واقع مسجد محل تربیت و پرورش انسان ها است و باید توجه ویژه ای به مساجد شود.

 

کد خبر 1137161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha